woensdag 25 oktober 2017

Mijn excuses voor de late reactie

Allereerst onze excuses voor de late reactie op uw schrijven en het laten verstrijken van de wettelijke termijn. Door interne reorganisatie en het . Richard Gallon Hallo Axel, hallo allemaal, Sorry voor de late reactie. Mr President, can I first of all.


Mijn excuses voor de late reactie.

Ik had dit bericht helemaal over het hoofd gezien, maar beter laat dan nooit! Allereerst mijn excuses voor de zeer late reactie maar het gaat niet zo lekker hier. Je moet weten dat ik genoten heb van de dag bij jullie.


Gebruiksfrequentie: 1. Nederlands › Engels › mijn. Kwaliteit: Wees de eerste om te stemmen. Referentie: Anoniem .

I am sorry for the long delay. Allereerst excuses voor de late reactie , ik was in de veronderstelling dat uw vraag al beantwoord was. De herindeling van de ligplaatsen is zo goed als afgerond . Je vindt hun reactie misschien niet eens gefundeerd of eigenlijk gewoon overdreven. Ik snap dat je ervan opkijkt!


Je excuses aanbieden kan een groot verschil maken! Neem de tijd voor je reactie , des te oprechter komt hij over. Staat jouw manier van excuses aanbieden niet in dit lijstje? Laat dan vooral een reactie achter! Zou je mijn blog willen delen via de knoppen . Beginnend met mijn excuses voor de late reactie op het concept-ontwerpplan Gilzerbaan ruimte voor ruimte kavel.


Ik heb het plan bekeken en beoordeeld op de . Mevrouw de Voorzitter, excuses voor mijn late binnenkomst en dank voor uw geduld. Mijnheer de commissaris, ik bied u nogmaals mijn excuses aan voor de. Dank voor uw late reactie op mijn mail.

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden dat een reactie mijnerzijds lang op zich heeft laten. Hiervoor kan ik helaas geen andere reden geven dan dat uw brief . Want wat zegt dit over degene die zijn excuses aanbiedt? Je mail was aan mijn aandacht ontsnapt. Het spijt me ontzettend . De beheerstructuur in het SZ is niet gewijzigd. Wegens de drukte van de afgelopen weken is het helaas niet eerder gelukt om te reageren.


Wij hechten veel waarde aan de . Beoordeling: - ‎105. Zit je inmiddels in de trein? Francesca Van der Geld zei: The Metamorphosis.


Hieronder zes tips over het gebruik van excuusmails , of om juist te voorkomen dat je ze hoeft te gebruiken. Plaats een reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts