vrijdag 8 mei 2020

Rotterdampas verlengen bibliotheek

Bij de verkooppunten kan je direct passen bestellen, verlengen , een zoekgeraakte. Dan verlengen we het automatisch voor je! Rotterdampaswinkel. Bekijk het complete overzicht . Bibliotheek weer open.


Rotterdampas verlengen bibliotheek

Dan kun je het materiaal niet verlengen. Vrijwel overal is het lekker stil zodat de tentamens goed kunnen worden geleerd. Korting bij de bieb. Wanneer kan ik mijn rotterdampas verlengen ? OpenWat doe ik als ik mijn bibliotheekpas kwijt ben? Lenen en verlengen.


Films en games: gratis voor weken, verlengen € -. En ook niet alle acties zijn . De Slegte en zelfs met. Bergschenhoek, Steunpunt . Waarom kun een bibliotheek lidmaatschap met rotterdampas korting (nog steeds ) alleen maar aan de balie verlengen ? Indien het geleende materiaal niet gereserveerd is door een andere lener, kun je het tweemaal verlengen. Toptitels kunnen niet verlengd worden.


Boeken en andere media van de nieuwe bibliotheek kunnen tot weken geleend worden. Daarna moeten ze teruggebracht of verlengd. Als voor de te verlengen materialen leengeld verschuldigd is (sprinters), wordt dat automatisch op uw pas geregistreerd.


Voor een tweede verlenging wordt een. Als het geleende materiaal gereserveerd is . Verlengvoorwaarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts