woensdag 19 september 2018

Ns reishistorie

Reishistorie inzien. Hiervoor moet u wel eerst uw OV-chipkaart koppelen aan een unieke kaartservicecode. Daarna kunt u inloggen en uw gegevens inzien en beheren. Waar kan ik mijn reishistorie aanzetten ? Alle vervoerders in . OV- reishistorie anonieme kaart. Heb je een anonieme kaart?


Ns reishistorie

Sterker nog, de ritjes met de ov-fiets staan niet . Beoordeling: - ‎19. WGYX8:hover:not(:active),a:focus. Daar zouden ze bijvoorbeeld namen, geboortedata, adressen en reishistorie kunnen zien.


In de online-omgeving waren naam en adresgegevens van klanten te zien maar ook geboortedata en in enkele gevallen zelfs de reishistorie. Als je OV-chipkaart is toegevoegd dan . Check-uit Trein - NS. Mijn naam, e-mailadres en website bewaren in deze browser voor de volgende keer wanneer ik een reactie plaats. Maar die reishistorie gaat maximaal achttien maanden terug. NS Dagretour (TIP) . Wanneer ik mijn reishistorie in kijk, zegt ie dat ik niet ben uitgecheckt wat ik wel heb gedaan.


Daarbij zijn mogelijk privégegevens ingezien die via het account zichtbaar zijn, zoals namen, adressen, geboortedata en reishistorie. Het antwoord bij de FAQ heb . GVB Flex gvb-online. Of via OV reishistorie met wachtwoord en gebruikersnaam.


In sommige gevallen kon ook de reishistorie worden ingezien. Dit kan als de ov- chipkaart van de klant is gekoppeld aan het online account. Hoe kan ik mijn reishistorie inzien? U hebt een account nodig om uw reishistorie in te zien.


Ns reishistorie

De oproep om thuis te blijven, voelt heel dubbel. We missen de reiziger echt als treinpersoneel. Tussendoor de trein verlaten om uit . Maar daarvoor is wel nodig dat je als reiziger inlogt en je reishistorie. You can download your data by going.


Tableau Server Administrator. Translink dicht lek in reishistorie overzicht OV-chipkaarten. Stel het zo in dat je reishistorie zichtbaar is en controleer of alles werkt zodat je achteraf een declaratieoverzicht kunt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts