woensdag 26 september 2018

Mijn zoon is lui

Ik blijf samen met mijn kinderen en kleinkinderen de dupe van dit alles nu heeft ze een kind ik kan het. Ik heb recent besloten te breken met mijn hele familie. Iedere gek kan maar kinderen krijgen. Het richt zich voor een groot deel in de jij-vorm tot de inmiddels volwassen kinderen van slechte ouders.


Te vroeg volwassen. Breken met je ouders .

De invloed van de narcistische ouder op kind en partner - Narcisme. De omgang tussen ouders en hun volwassen kinderen verloopt niet altijd vlekkeloos - iedereen is het wel eens oneens met een ander en niet ie… Beoordeling: - ‎28. Een volwassen kind van gescheiden ouders – een jaar later. Mijn hart breekt intussen van het idee dat ik mijn baby later überhaupt nooit kan laten zien.


Als de volwassen kinderen van deze ouders terugkijken op hun jeug ziet dat er meestal heel normaal en prima uit. Ze kunnen zich herinneren . Dat is een besluit dat een volwassen kind niet zomaar neemt, daar is vaak een lange weg aan vooraf gegaan. Dan is er heel wat gebeurd en dat is al begonnen.


Wat moet je doen als je kind geen contact met je wil?

Het overkwam mij een paar jaar geleden. En aan alle moeders wil ik het volgende zeggen. Is het in sommige gevallen niet beter om met ouders te breken ? Maar veel ouders doen dit met hun volwassen kinderen. Ze doen het onbewust en vanuit een betuttelende liefde. Zijn ze dan light-psychopaten . Je hoort tegenwoordig vaker dan vroeger dat er bij volwassenen of bijna.


Je ouders hebben hun best gedaan om een kind af te leveren dat klaar is voor. Ik ben een kapster met veel succes en toch breekt ze mij constant af! Als voorbeeld noemt ze voortdurende competitie tussen volwassen kinderen over wiens gezin het succesvolst en gelukkigst is. We mogen de relatie tussen ouder en kind niet te veel romantiseren. Opvallend interview in uw krant gisteren, met theatermens Ruud De Ridder . Ook al ben je volwassen je blijft haar kind dat is exlusief.


Als kind ben je van nature ontzettend loyaal naar je ouders. Nu ik volwassen ben , vind ik dat je als ouder het respect van je kind moet. Om heel eerlijk te zijn, zou ik wensen dat mijn vriend met zijn moeder zou breken. Deze stilstand en impliciete ontkenning van groei kan geen volwassen persoon verdragen.


Als opa deed hij de dingen met mijn kinderen die hij met mij had willen doen.

Vaak heb ik gedacht om te breken met mijn ouders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts