maandag 28 mei 2018

Buren snoeien mijn heg

Wat doe ik als de boom of heg van mijn buren te dicht bij mijn erfgrens staat? Vraag dan aan uw buren of zij de boom of heg willen snoeien tot de hoogte van . Wat kan ik doen als mijn boom of heg te dicht bij de erfgrens staat? De buren hebben een heg die bij mij aan de tuin grenst.


Ik vind het niet zo n probleem om deze af en toe zelf te laten snoeien. Snoeiafval wordt in mijn tuin gegooid - Radar posts sep.

Heg snoeien door buren of mijzelf - Radar posts okt. Te hoge klimop op de erfgrens - Radar posts jun. Verhuurder eist onwettige inkorting heg - Radar posts apr. Meer resultaten van radar.


Hoe zit het precies met bomen, struiken en hagen van de buren ? Voor bomen, heesters en heggen geldt, dat ze niet mogen worden geplant binnen een. Doet u dat dan niet, dan mag de buurman de overhangende beplanting snoeien , ook als hij er géén last van heeft! Daarbij kan de buurman niet in het wilde weg .

Mag je dan zomaar in de tuin van je buurman . Na het stellen van een termijn mag hij ook zelf snoeien. Deze beplanting mag niet over het erf van de buren heen groeien. Het wetsartikel geldt ook voor een heg. Wie mag of moet snoeien ? In principe is het aan de eigenaar om de overhangende takken van zijn haag te snoeien of te verwijderen. Waar mag ik mijn haag plaatsen?


Gaat u samen met uw buren een haag plaatsen? Dan mag deze op de . Stap 1: Vraag uw buren de boom of heg te snoeien. Vertel uw buren dat u last heeft van de boom of struik.


Voor heggen en struiken is die afstand centimeter. Onenigheid met buren gaat vooral over bomen, struiken en gebruik van elkaars terrein. Kap of snoei niet te rigoureus, omdat de buren je aansprakelijk kunnen stellen als. Mogen mijn buren beplanting of een heg tegen of vlak naast de . U moet er wel voor zorgen dat u de boom door het snoeien niet beschadigt.


Snoei met andere woorden niet boven de grond van je buren en zorg er voor dat de boom of de heg niet wordt beschadigd. De bomen van de gemeente hangen in mijn tuin en bevuilen onze tuin vreselijk poep van vogels troep uit de boom .

Bomen en heesters groeien geregeld tot in de tuin van de buren , meestal omdat de. Je mag echter níet zo drastisch snoeien dat de boom daar sterk van te lijden heeft of. Alleenstaand boom of als een haag heg.


Ik zou graag leibomen willen plaatsen in mijn voortuin, maar weet niet of dit in mijn smalle tuin mag en kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts