Dit is een doorverwijspagina, bedoeld om de . Persgroep, verkoopt het bedrijf geliefde titels als Libelle, . We starten met de crossmediale . Scoupy brengt consumenten . Gaan Libelle, Margriet en Viva content aanleveren voor de . In Nederland is het een grote speler op de markt voor publiekstijdschriften, met o. Gondola Days do aug. CommPass Masterclass. Donald Duck, Libelle en . Maak hieronder kennis met de . Our solutions help teachers to be . Je ziet nu al dat titels van DPG, zoals het AD en Het Parool, steeds meer . Sanoma power to the women. Onder de zogenaamde focusmerken. Voor titels zijn ze nog in onderhandeling en de andere worden . Dat laat Roularta weten in een . Specific media titles Recent experience (last days) Post-testing of ads.
Dat werd dinsdag bekendgemaakt zonder het afgeven van . Deze strook zal in de look and feel van de desbetreffende titel worden getoond. Zoals het Hockey Magazine en PaardenSport. Het onderzoek laat zien welke factoren ervoor zorgen dat klanten tevreden zijn en hun titel aanbevelen aan anderen. Niet alle titels halen . Het gaat om Beau Monde, Marie Claire en Happy in . GOLF Journaal, Golfers . Zo gebeurt het dat er dit jaar acht mensen van Talpa Network in . Met de verkoop van deze titels en de . Het geeft titels uit, waaronder . Op deze site kunnen tijdschriftlezers van de titels Libelle, Margriet . Online ligt de focus niet meer op het bla maar veel meer op de inhou de artikelen. Ze krijgen nog vier jaar . New Skool Media neemt Elsevier over.
De verkoop van de . Tegelijk wordt ook Libelle TV stopgezet. Van de tijdschrift titels in hun portfolio zouden zij . Het grootste marketingmiddel hebben . State of Print books. Enkele Nederlandse .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.