woensdag 26 juni 2019

Mijn ovchipkaart saldo

Geen kaart bij de hand? Check je saldo via je OV -chipaccount. Via je Mijn OV - chip heb je altijd en overal inzicht in je reizen . Het saldo dat op je anonieme of persoonlijke OV - chipkaart staat kun je altijd terugvragen.


Of je kaart nu verlopen is of niet. Heb je een Mijn OV-chipaccount ?

In Mijn OV -chip kun je ook een heleboel zelf regelen, zoals het blokkeren en . Bestel online saldo voor je OV - chipkaart. Je betaalt via iDEAL. Je hoeft het saldo daarna alleen nog maar op je kaart te zetten bij een ophaalautomaat.


Persoonlijke OV - chipkaart. Saldo van een verlopen persoonlijke kaart vraag je het makkelijkst terug via Mijn OV-chip. OV -reishistorie anonieme kaart.


Dan kun je hier zonder account zien wanneer en voor welk bedrag er met de kaart is gereisd. Hoeveel saldo staat er op mijn OV - chipkaart ?

Maak dan gebruik van de Saldochecker. Jouw OV - chipkaart opladen kan gemakkelijk online! Kies voor 1 of euro saldo en jouw OV - chipkaart wordt opgeladen.


Met deze app kun je makkelijk en veilig overal je reishistorie en het saldo van je OV - chipkaart bekijken. Reis je met trein of metro? Dan zie je transacties en je . Beoordeling: - ‎3.


Met een opgeladen OV - chipkaart op zak reist u in alle bussen, trams en treinen. Hoe zet ik automatisch saldo op mijn OV - chipkaart ? Je kunt kiezen uit een bedrag van € 1 € . Vraag in drie stappen snel en makkelijk je saldo terug. Ik ben de rechtmatige houder van deze OV - chipkaart en geef toestemming voor het tonen van ritten . Denk aan wijzigingen doorgeven in je persoonlijke gegevens, een verlopen kaart vernieuwen of met je Mijn OV - chipkaart account je transactiegegevens . Als je OV - chipkaart kapot is, vraag dan online een vervangende kaart aan en maak gebruik van het Tijdelijk.


Vul je saldo dan aan tot minimaal € 10. Om snel weer verder te reizen, vraag je via Mijn OV-chip een vervangende kaart aan. Zo weet je zeker dat er altijd voldoende saldo op je kaart staat.


Hoe kan ik mijn OV-chipkaart saldo checken? Zo kan je bij het uitchecken bij een OV- chipkaart .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts