Wij streven ernaar om zo snel en zorgvuldig mogelijk op jouw klacht te reageren. Bij de behandeling wordt hoor en wederhoor toegepast,. Vindt u dat uw klacht niet goed wordt opgelost of krijgt u geen antwoord? Deze onafhankelijke organisatie helpt . Als de eerste of laatste bus , tram, metro of Fast Ferry niet volgens de dienstregeling vertrekt (meer dan minuten te laat ) of helemaal niet komt, dan kun . Wens je een antwoord op jouw melding, dan mag je een reactie verwachten via brief, mail of telefonisch.
We behandelen je melding zo snel mogelijk en houden. Heb je een klacht over of suggestie voor De Lijn, dan kan je de klantendienst. Sta te wachten op een bus die nooit langskomt, terwijl dit via de app wel wordt aangegeven. Hierdoor kom ik elke keer te laat voor mijn afspraken. Klantenservice bus Neem voor specifieke vragen of klachten over jouw reis.
Heeft u een klacht of compliment over een van onze diensten? Is je trein of bus te laat , of helemaal niet komen opdagen? Dan heb je in veel gevallen recht op een (gedeeltelijke) vergoeding. De vergoedingsregeling verschilt . Gaat jouw vraag bijvoorbeeld over hoe laat de trein of bus vertrekt, waar je de.
Gebruik het contactformulier om bezwaar te maken tegen een boete of om een . Wat moet ik doen als ik iets in de bus heb laten liggen? Ik ben vergeten uit te checken, hoe vraag ik mijn saldo terug? Voor meldingen over het te laat , te vroeg of niet verschijnen van bussen.
Ook trams en bussen die te laat of te vroeg aan de halte komen, leidden tot ergernis. Schermvullende weergave. Laat ons weten wat er speelt. Jouw signaal is belangrijk voor ons.
Om ons in te kunnen zetten voor verbeteringen in het openbaar vervoer,. Ministerie om hulp en bemiddeling te bieden bij OV- klachten. Vragen en klachten. Meld een overvolle bus. EBS streeft ernaar om binnen drie werkdagen na ontvangst van je bericht een inhoudelijk antwoord te sturen.
Heeft je klacht betrekking op een proces-verbaal? Alle passagiers in de bus hebben het recht om gedurende de gehele reis. Als u vindt dat uw rechten niet geëerbiedigd zijn, kunt u een klacht indienen bij de . Dat gaat grotendeels om afgeschafte bussen en bussen die (veel) te laat komen, zegt Anneliese Meynaerts, woordvoerster van De Lijn.
De bus is al drie dagen te laat , waardoor hij telkens te laat op school was, vertelt een moeder uit Zoersel over haar zoon . QBuzz gebruikt diverse soorten bussen om de dienstregeling te rijden. Zeewolde systematisch te registreren. Door bijvoorbeeld meer bussen langs het ziekenhuis in Noord te laten rijden, laat je zien dat openbaar vervoer ook sociaal is en niet alleen . Een andere mogelijkheid is om een klacht in te dienen of bemiddeling aan te vragen via de OV Ombudsman, een onafhankelijke organisatie die reizigers met.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.