dinsdag 15 oktober 2019

Hoe zeg je sorry tegen je vriendin

Hoe zeg je sorry tegen je vriendin

Iedereen kan wel sorry zeggen, maar niet iedereen meent het en komt ook met een oplossing. Ik had niet tegen jou en je ouders moeten liegen over mijn leeftijd. Lees verder en ontdek hoe jij jouw excuses kunt aanbieden op een opbouwende.


Natuurlijk is ruzie maken niet jullie favoriete bezighei maar deze akkefietjes zorgen er uiteindelijk voor . Misschien maak jij geen fouten en hoef je dus nooit je excuses aan te bieden. Maar dat wil niet zeggen dat je nooit iets doet waarvan je later . Daarom is dit, voor iedereen die met de eerstvolgende sorry écht zijn welgemeende excuses wil aanbieden, een lesje sorry zeggen – én hoe het níet moet. Want zonder jouw is het mijn hartje dat enorm hard lijdt.


Je zegt eigenlijk tegen he“Je mag best boos zijn, maar ik blijf lief voor je”. Nee zeggen tegen een vriendin die wil afspreken. Zeg geen sorry als je je mond opentrekt over iets dat belangrijk voor je is.


Hoe zeg je sorry tegen je vriendin

Hoe je lichaam eruit ziet. Of het nu tegen je mama, je beste vriendin of je vriendje is, sorry zeggen is. Zo kan de andere persoon ook begrijpen hoe dit allemaal kwam.


Excuses maken voor een persoon die je pijn deed is niet altijd evident, in tegendeel. Focus je alleen op waar het nu misging en vertel hoe je je daarover voelt. Zeg bijvoorbeeld: Toen onze afspraak werd afgezeg voelde ik me. Met sorry zeggen wordt niet altijd duidelijk dat het je echt spijt. Kleine cadeautjes kunnen het verschil al maken als je sorry gaat zeggen tegen iemand omdat er iets vervelends is gebeurd.


Hoe zeg je sorry tegen je vriendin

Denk hierbij aan een chocolade . Maar wanneer iemand tegen ons klaagt, voelen we ons vaak een beetje. Gek eigenlijk, want je weet hoe het voelt als iemand meteen na het. Had “toevallig” ruzie vrijdagavond met mijn vriendin en heb dag later keer mijn excuus aangeboden voor mijn gedrag.


Stop met sorry zeggen: zeg jij vaak onnodig sorry ? Je bent aan het werk en hebt geen tijd om je bellende vriendin te woord te staan. En stel, iemand loopt tegen je aan op straat. Lees waarom sorry laten zeggen niet werkt en hoe je je kind wel leert om.


Geef je fouten toe en zeg zelf tegen je kind of tegen een ander ook sorry als je iets . Moet ik sorry zeggen tegen de vriendin wier vriend ik saai noemde? Maar wie op de juiste manier sorry kan zeggen en toe kan geven dat hij. Zeg je bijvoorbeeld iets verkeerds tegen een collega of doe je iets in het. Aan een goede vriendin wellicht een zelfgemaakte cd met nummers die jullie mooi vinden.


Zeg sorry met deze speciale vriendschap gedichten. Wat kan ik zeggen aan de telefoon tegen een vriendin die ik heel lang niet. Dus pak die telefoon en zeg (ik zou niet sms-sen deze keer als ik jou was) dat je. Dan weet je gelijk hoe zij er over denkt en wat haar reactie is.


Hoe zeg je sorry tegen je vriendin

Je wordt zo dronken dat je je vriend op zijn bek slaat en met zijn vriendin naar bed gaat. Inmiddels zeg je sorry terwijl dat helemaal niet nodig is. Let maar eens op hoe vaak je het woord gebruikt. Sorry zeggen sluipt er snel in.


Hoewel de meeste mensen heel vaak sorry zeggen voor iets waarvoor het. Die vriendin die je gevoelens heeft gekrenkt toen ze ineens al haar frustraties over je uitte. Als je een vraag wil . Zeg nou zelf: voel je je echt nog gekwetst, of vind je het stiekem ook wel.


Met deze dingen zeg je niets fout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts