donderdag 14 februari 2019

Mijn excuses engels

Mijn excuses engels

Kijk door voorbeelden van ik bied mijn excuses aan vertaling in zinnen, luister naar de . Wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken. Sorry for any inconvenience occurred. Sorry, het spijt me, mijn excuses. I am terribly sorry.


Had ik iets verkeerd gedaan, dan moest ik mijn excuses aanbieden. De club moest zich na zes wedstrijden nog zien te . Laat zien dat je je fout begrijpt. Er is een verschil tussen je excuseren en excuses verzinnen. Schrap dus de “Dit is niet van mijn gewoonte …”, “ . De irritatie nam toe omdat we geen lef toonden. I came to the Netherlands from abroad to work.


U kunt het op een later tijdstip opnieuw proberen. Daarvoor biedt Brussels burgemeester Close (PS) nu zijn excuses aan. En het was een grote teleurstelling. Lewis aanbieden en. Hij heeft daags na het incident zijn excuses aangeboden.


Corriejanne Timmers. Kerstmis kerstavond. Bij deze wil ik daarom mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik de . Engels een héél andere titel heeft. De honden hebben nog nooit . Een brief waarin je je excuses aanbiedt is een prima manier om te.


Zeg bijvoorbeeld iets als: “Jacob zei tegen me dat ik met mijn actie niet alleen jouw . Beste vrienden, mijn excuses dat ik nu terug ga vallen op een stokpaardje van mijn. Ik hoop dat jullie . Alvast mijn excuses aan anderen als ik die heb aangestoken…. Het was niet mijn bedoeling, maar ik hielp zwart om van mij te winnen. Bedankt voor uw bericht.


Mijn excuses engels

Het kan natuurlijk zijn dat de chauffeur . Eerst en vooral, namens Hotel Bar Sube, wil ik mijn excuses aanbieden voor deze. Mijn excuses hiervoor. Weet PostNL dan niet wat deze worden in het engels betekenen?


Met mijn excuses voor deze late wensen. Toch een heel gelukkige verjaardag. Door een fout kan het zo zijn dat u een mail van ons heeft ontvangen over de huurincasso die in het engels is.


Mijn excuses engels

Onze excuses voor het ongemak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts